V květnu tohoto roku jsem si pořídila nový stolní počítač. Po 12-ti letech. Ten předchozí mi osobně sestavil webmaster těchto webových stránek. A odvedl jako vždy perfektní práci. Zasloužilý (nějak se mi nechce říkat starý) počítač je zcela provozuschopný. A co víc - je pojistkou. Zálohou desetitisíců souborů. Pokud něco není na firemním počítači nebo na externích HD, je to na Gandalfovi. Tak jsem ho totiž z vděčnosti a úcty nazvala. Za celých 12 let byl nemocný jen jednou. To když ho napadnul Balrog, chci říct rootkit.
Axina
Nový počítač je vzhledově fešák. Mini Tower. Elegantní lesklý černý čelní panel. Žádná hrůza v podobě průhledných stěn. Parametry nebudu uvádět. Současný lepší standard.
Začala jsem se novému počítači věnovat v kritické době, kdy v panelovém domě, kde bydlím, probíhala rekonstrukce. Během týdne jsem pobývala a pracovala na venkově, kam jsem se uchýlila před prachem a hlukem. O víkendech jsem pobývala doma a zvolna budovala na počítači své prostředí. Kdo měnil počítač, ví, že to není maličkost. Mnohé programy pod novým operačním systémem nechodí, nejsou k dispozici instalátory starých verzí programů, na které je člověk zvyklý. Je to běh na dlouhou trať.
Když jsem měla na počítači víceméně obnoveno prostředí, které potřebuji, byl konec září. Rutinně jsem pracovala na počítači asi dva týdny. Pak jsem ho jednoho dne uvedla do obvyklé hibernace a odebrala se na oběd. Když jsem se vrátila z oběda, už se mi ho nepodařilo probudit k životu. Modrá smrt. Dle mého laického odhadu (jsem vývojářka aplikačního SW, ohledně HW a operačního systému potřebuji podporu IT servisu jako většina uživatelů) - nepřežil první automatickou instalaci "záplaty" Windows.
Otrávilo mne to, ale byla jsem si vědoma, že od koupi počítače uběhly 4 měsíce a záruční doba je 24 měsíců. Takže budu nový počítač prostě reklamovat. To, co následovalo, bylo jak noční můra. Předkládám mailovou korespondenci, kterou jsem vedla s reklamačním oddělením prodejce. Mimochodem - přehlídka ztraceného času.
Před pár dny počítač dorazil. Důkladně zabalený a také důkladně promrzlý po víkendu stráveném někde v depu. Celou noc se aklimatizoval, ráno jsem ho zapojila. Licenční klíče nebyly použity. Disk je rozdělen na 2 části. Veškerá individuální data zmizela. Po aktivaci Windows na mne hleděl z Plochy počítače jenom Koš. Takže jsem ... Ne, tam ne :-) Jsem tam, kde jsem byla před půl rokem.
--------------------------------------------
Dobrý den.
Tuto službu lze udělat znovu pouze placeně v hodnotě 606 kč vč. dph. Na tuto službu bohužel nedržíme záruku.
Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
reklamační technik
Vaše odpověď na můj podrobný mail je vskutku stručná.
Takže moje bude též:
Souhlasím. Hodlám objednat u Vaší firmy následující práce:
Rozdělení HD na poloviny.
V jedné instalaci Windows 7 Pro 32-bit.
V druhé instalaci Windows 8.1 64-bit.
Při spuštění PC nechť je dána možnost výběru, který operační systém se má spustit.
Žádám o instalaci obou systémů včetně aktivace!
Pokud si nevedete evidenci prodaných licenčních klíčů, zašlu Vám je na vyžádání mailem.
Bude cena servisních prací skutečně v hodnotě 606 Kč vč. DPH?
Při koupi PC jsem za obdobný rozsah prací zaplatila 1500 Kč včetně DPH a to nebyla provedena aktivace systémů.
Bude na tuto (novou) servisní práci poskytnuta záruka? Pokud ano, na jakou dobu?
Nadále trvá můj dotaz, v čem spočívala závada, kterou jste již na PC odstranili.
Přichází totiž v úvahu, že počítač “nepřežil” update Windows.
Bylo by velmi nepříjemné, kdyby tato situace nastávala jako důsledek výše popsaných úprav.
Očekávám Vaši brzkou odpověď.
klientka
Ano za servisní práci účtujeme 606 kč.
Dle autorizovaného servisu byl na vině software, proto proběhla obnova do továrního nastavení.
Notebook si máme tedy z pobočky Praha 5 stáhnout nebo dojdete s kolegy sepsat nový protokol ?
Děkuji za informaci.
Počítač si laskavě nechte dopravit z pobočky Praha 5.
Nechci sepisovat nový protokol.
Pro jistotu ještě jednou rekapituluji objednávku:
V jedné instalace Windows 7 Pro 32-bit.
V druhé instalace Windows 8.1 64-bit.
Žádám o instalaci obou systémů včetně aktivace.
Za servisní práci mi bude účtována částka 606 Kč.
S pozdravem
Prosím o zaslání fotografie štítku s licenčním číslem windows.
Udělala jsem snímek štítku s licenčním číslem Windows 7 Pro 32-bit.
Dokonce opakovaně, ale čitelnost je špatná.
Přesto je fotografie v příloze tohoto mailu.
Nemám čas věnovat se laborování s fotografováním.
Připomínám, viz můj mail z 2.11. t.r., že licenci jsem koupila OD VAŠÍ FIRMY !
Vy byste měli mít záznam o tom, co jste mi prodali.
Takže pro vyřešení problému posílám opis licenčního klíče:
Pro Windows 7:
12345-12345-12345-12345-12345
Poznámka:
Ke druhé licenci štítek pochopitelně nemám.
Windows 8.1 byly na PC předinstalovány jako OEM.
Pro jistotu ho uvádím také:
98765-98765-98765-98765-98765
Vážený zakazníku,
toto je vygenerovaný servisní protokol k Vašemu servisu u nás. Tento protokol slouží jako záznam o přijetí.
Pro bližší informace můžete požádat na telefonním čísle 31 31 100 00 nebo na emailu reklamace@czc.cz.
Váš CZC.cz s r.o.
22.11.2016, 01:26:49 Publikoval Axinakomentářů: 0